maanantai 7. marraskuuta 2011

Is that a new boy stuck on your shoe?

Peeta haasto mut kertomaan 8 faktaa ittestäni. Yleensä mua ei tällaset haasteet oikeen kiinnosta, mutta tällä kertaa päätin toteuttaa tän. Syynä ainakin osittain se, etta tykkään peetan blogista ja tytön tyylista kovasti.
IMG_2711
IMG_2743
Ennen faktoja haluun kuitenkin esitella uudet popot. Pyoräiltiin tänään Ring-centeriin (ostoskeskus) ja kävin sitten Jumexissa ihailemassa kenkiä, jotka bongasin viime kerralla. No sovittelin niitä taas ja pakko ne oli sitten napata mukaan. Noissa on ihanan pehmee karvavuori ja hintalaatusuhdekin vaikuttaa varsin hyvältä. Noi oli 24euroa, ei paha siis. Pahoittelen mustavalkosia kuvia, mutta valoa oli niin vähän, etten saanu kunnollisia kuvia. Noi on kuitenkin harmaat ja mattapintaset, jonkinlaista tekomokkaa. Super ihanat. Nyt kuitenkin niihin faktoihin.

Säännot:
1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään ja vastata kysymyksiin.

1. Olin viela alle vuos sitten tosi epävarma mun ulkonäosta. Saatoin kuluttaa tuhottomasti aikaa murehtiessa mita laitan päälle seuraavana päivänä. Jossain vaiheessa se meni niin överiks, etta pukeutuminen ei ollu enää hauskaa. Nykyään en stressaa enää paljoa ja voin lähtea ulos ilman meikkiä ja hiukset miten sattuu. Pukeutuminen on paljon hauskempaa, kun ottaa rennosti. Tosin on niitä huonojakin päiviä, jolloin pelikuva näyttää sen verran vastenmieleiseltä, ettei huvita ihmistenilmoille edes lähteä.

2. Oon tosi onnekas, koska poikaystavä on hyva kokki. Voin rehellisesti sanoa, että kaikki meksikolaiset ruuat mitä syon aina täälla, on parasta mitä oon ikinä maistanu. Tän hetken lemppari on frijoles charros ja mole poblano.

3. Opiskelen espanjaa täällä myos täältä saan apua. Haha.

4. Käydään naapureilla koko ajan kylässä ja kokataan millon kenenki keittiossä. Puolet meiän astioista on lainattu joltain ja puolet omista on jossain muulla. Jos laitetaan musa vähänki kovemmalla, yleensä joku tulee koputtelemaan ovelle kalja kadessa ja liittyy meiän seuraan.

5. Leikkasin poikaystävän hiukset ja oon aika ylpee ittestäni. Naapurikin kehu, että Alex näyttaa paremmalta nyt kun parturissa käynnin jalkeen. Hyvä minä!

6. Pyoräiltiin tänään ihan tajuttomasti. Eka Ring-Centeriin ja sitten viela just avattuun Weekdayhin, joka on aika kaukana. Pieni kuntoilu ei kylla tee mulle pahaa...

7. Mulla on paljon outoja pelkoja. Pelkään muun muassa haita, kaloja, kirkonkelloja, pyorista lähtevää tikittavää äänta, zombeja, koripalloja, keinumista ja kaikenlaisia ötökoitä.

8. Suunnitteilla oli lähtea Meksikoon jouluna tapaamaan poikaystävän perhettä, mutta suuntaakin Suomeen jouluks. Meksikossa on niin vaarallista just nyt, joten en uskalla sinne lähtea ja muutenkin kiva olla perheen kanssa, koska en oo kotona ollu taas vähään aikaan.

Kysymyksiin en jaksa vastata, koska ne oli niin kamalan tylsiä. Haastan kaikki teiät!!

17 kommenttia:

  1. Täällä tunnustautuu toinen ötökkä ja keinupelkoinen! Yöperhoset ja kovat vauhdit keinuissa on kamalinta:-D

    VastaaPoista
  2. Pakko kysyä kun mennyt ihan kokonaan ohi, että missä sä oikein sijaitset? :-)

    VastaaPoista
  3. Janette: Yoperhoset on KAMALIA! Kesalla meian katossa oli linnun kokonen yoperhonen ja jouduin lukittautumaan vessaan ja odottamaan, etta poikaystava tulee kotiin:D

    Taika: Berliinissa:)

    VastaaPoista
  4. Nyt on kyllä pakko kysyä, että kauanko ajattelit viettää aikaa Saksassa? :)

    VastaaPoista
  5. Täällä toinen zombikammoinen.. kaikki nauraa mun pelolle aina ._. oon pelännyt niitä eniten maailmassa koko ikäni! Siis hyi helevetti!

    VastaaPoista
  6. No sähän olit nopsakka! Haha en mäkään oo kauheen innostunu noista haasteista ja mulla kesti kauhean kauan ennen ku tein ton. Mut hei kivaa että tartuit haasteeseen ja kerroit kivoja juttuja itestäs! Toi teijän elämä siellä kuulostaa tosi rennolta :--))

    Ja hahan yöperhoset on kuvottavia! Kerran yläasteella olin pistäny ihanat tahmeat huulikiillot huuliini, ja pyöräilin koululle aamun sarastaessa. Yhtäkkiä läski yöperhonen lävähtää mun naamalle ja takertuu kiinni niihin huulikiiltoihin, ja alkaa pyöriä siinä. NAM. Sen jälkeen pistin huulikiillot vasta koululla. :D

    VastaaPoista
  7. so beautiful <3

    littleivory.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Ihanat kenkulit! Ja kyllä, yöperhoset riivaa muoki :c Kesäsin mun on pakko pitää oman huoneen ovi auki ja tietenki sinne menee niitä yöperhosia.. Sitte ku tiiän että siellä on yöperhonen nii en suostu ees mennä sinne vaan nukun ihan suosiolla sohvalla. Sama hämähäkeissä ja amppareissa :D

    VastaaPoista
  9. oih, oot ihan hirmu kaunis, eikä sun tosiaan tarvi ottaaa paineita sun ulkonäöstä!

    ja hei oudosta pelosita puheenollen, kuulin juuri henkilöstä, joka pelkää JÄÄTELÖTIKKUJA, että tota noinniiii.... :D

    VastaaPoista
  10. LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  11. ootko töissä jossain siellä berliinissä? Vai hengailet vaan ja kattelet maailmaa? :)

    VastaaPoista
  12. eikä, ihana toi spanish for kids :DD

    VastaaPoista
  13. oi kun kiva postaus tämä! :-)


    herstylishlife.com/

    VastaaPoista
  14. Mulla olis pari toivepostausta. Sun elämä Saksassa vaikuttaa ihanan rennolle, niin voitko vähän kirjotella siitä enemmän? Sit oon ymmärtäny et oot aika kova musafani, niin siitä olis kuva kuulla enemmänkin, esim. et milloin innostus sai alkunsa ja miksi kuuntelet juuri sitä musiikkia yms. Mut toki kaikki sun postaukset on aina kiinnostavia ja inspiroivia. Toisin sanoen vaikutat ihan huippu tyypille:)

    VastaaPoista
  15. Don't understand :P But beautiful shoes! :)

    VastaaPoista
  16. Anonyymi sanoi...
    ootko töissä jossain siellä berliinissä? Vai hengailet vaan ja kattelet maailmaa? :)

    - En oo duunissa viela, nyt oon vaan ns. lomalla kun sain just lukion suoritettua. Mutta joulun jalkeen pitas joku duuni hankkia:)

    Anonyymi sanoi...
    Mulla olis pari toivepostausta. Sun elämä Saksassa vaikuttaa ihanan rennolle, niin voitko vähän kirjotella siitä enemmän? Sit oon ymmärtäny et oot aika kova musafani, niin siitä olis kuva kuulla enemmänkin, esim. et milloin innostus sai alkunsa ja miksi kuuntelet juuri sitä musiikkia yms. Mut toki kaikki sun postaukset on aina kiinnostavia ja inspiroivia. Toisin sanoen vaikutat ihan huippu tyypille:)

    - Toki voin kirjotella enemman jos jotain kiinnostaa! Joo oon kylla aika musafani ja voisin jonku musa postauksenki joskus tehda:-) Ja kiitos! sakin vaikutat mukavalta, koska noin kivasti kirjotat, kiitos!

    VastaaPoista

Canon EOS 1000D
170cm tall

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥