torstai 11. huhtikuuta 2013

I don't have to leave anymore, what I have is right here


IMG_1587
IMG_1676
IMG_1585

Noniin saatiin poikien kanssa kannettua mun tavaroita (vaatteita) uuteen huoneeseen. Paljon vielä tehtävää, mutta verhot sain jo laitettua. Tuoli on kämppiksen vanha, viskaan sen kyllä pois kunhan löydän paremman. Mulla on kiva pieni parveke etelään päin. Ihanan valoisa iso huone. Toisessa päädyssä huonetta on pieni vaatekaappi, jota aloitin tänään maalaamaan. Sen takia kaikki tavarat kasassa tossa. Tää kämppä on tosiaan ihan mun ja Alexin asunnon lähellä, viereisessä rapussa. En jaksa tätä järjestelyä selitellä, mutta ollaan siis vielä Alexin kanssa yhdessä. Muutama ehtikin jo kysellä, että ollaanko erottu. Tähän uuteen huoneeseen tuskin edes hommaan sänkyä (patjan kyllä), eli lähinnä vaatehuoneena toimii.

Ensimmäisessä kuvassa näkyy mun kaks uutta korulöytöä. Molemmat ostettu New Yorkerista. Leivoin eilen myös M&M-keksejä(mulle) ja kookosjuttuja(Alexille). Oli muuten herkkua aamukahvin kanssa...

ps. Kerroin joskus, että hävitin mun kameranjalustasta osan ja kuvien ottaminen oli kauhean vaikeeta. No eilen käväsin ostamassa uuden jalustan ja nyt paljon kuvia luvassa!

Today we finally moved my stuff(clothes) to my new room. Everything is a mess still but at least I have curtains now! 

I got a new tripod yesterday and some jewellery from New Yorker. I also made M&M cookies (for me) and coconut cookies (for Alex). 

4 kommenttia:

Canon EOS 1000D
170cm tall

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥